14 Haziran 2021 Pazartesi

AŞK

Sen de beni düşünüyor musun?
Benim seni düşündüğüm kadar...
Uykuların bölünüyor mu?
Gözlerin doluyor mu?
Yalnız gecelerde süzülüyor mu yanaklarından? 
Sen de beni seviyor musun? 
Benim seni sevdiğim kadar. 
   Sadece o diyor musun?
Baktığın her şeyde görüyor musun beni?
Ben yokken de sevebiliyor musun beni?
         Seni sevdiğimi bilmesen bile,
Sever miydin beni?
Benim seni sevdiğim gibi...
         Kim olduğumu bilmeden de sever miydin beni?
         Ben seviyorum...
               Ve ben öğrendim artık
        Ben sana değil,
        Aşka aşığım
        ve Aşkı var edene... 




ÜNİVERSİTELİ ESRA'CA
16.01.2007 BEYTEPE-ANKARA

 

 

 

 

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çaba ve Umut Üzerine

 Kendini bulmak, biraz da akışına bırakmak mı bazı şeyleri? İlerlemek istiyorum, adım atmak istiyorum ama bu adımlarıma kimse yardım etmesin...